Tuesday, November 24, 2009

"ΤΣΙΡΚΟ ΤΩΝ ΨΥΛΛΩΝ"


"Ποτέ μου δεν τη μεθόδευσα την απελπισία μου.
Σε κάθε χυτήριο δυνατότητας / αυτή η διαβόλισσα…/
  υπήρξα ο απόμερος αλλ’ ανθηρός αντίγνωμος
απαγγέλλοντας απλώς τη δική μου υπέρβαση.."
Ν.Καρούζος
  *********************************
"Αγαπητέ αναγνώστη,
η χειρότερη πλευρά της Αμεριμνησίας είναι μέσα μου.Με έχει καταλάβει.Διάγω εν απογνώσει,μ'αυτό τον πολύποδα να μεγαλώνει την ανημπόρια μου.Δε χρειάζομαι αποδείξεις.Θα μάθεις τι έπαθαν οι ήρωες αυτού του βιβλίου.Εννοώ οι πραγματικοί που έχω γνωρίσει.Με όσα έζησαν και μου εμπιστεύτηκαν.
Μέσα τους ζει μια πλευρά της πόλης,η χειρότερη,για την οποία γράφω...
Και μην ξεχνάς,ο πρώτος που γεύεται την έκπληξη δεν είναι ο συγγραφέας,παρά μόνο αυτοί που τη δημιουργούν."
(από το οπισθόφυλλο)

Κάποιος θα θυμόταν -μειδιώντας-το ερώτημα "Und wozu Dichter in duerftiger Zeit?" του Johann Christian Friedrich Hölderlin.Απαντήσεις και άλλα από αύριο στα βιβλιοπωλεία της πόλης..Επιπλέον κουίζ στην αλληγορία της υπόθεσης.Τί φέρνει στο μυαλό το εκπληκτικό εξώφυλλο?

No comments: