Monday, February 25, 2008

Εκπληξη του πρωινού


Το Σουγιαδάκι.

Φοβάμαι πολύ όταν ανοίγεις το σουγιαδάκι
που έχεις πάνω σου.
Ξέρεις εσύ, αυτό το ελβετικό
που η λεπίδα δεν ξεπερνάει το ένα εκατοστό.
Αυτό που κρατάς πάντα
στην εσωτερική τσέπη της πυτζάμας σου.
Όταν το βγάζεις και με καρφώνεις
περισσότερο φοβάμαι παρά πονάω.
Γιατί το κάνεις δεν γνωρίζω
αν το χαίρεσαι δεν το νομίζω.
Εγώ πάντως πέφτω πάλι στην αγκαλιά σου
με περιμένει, μου αρέσει μου κλείνει όλες τις πληγές.
Μέχρι να ξανανοίξεις το σουγιαδάκι σου,
ξέρεις ποιο, εκείνο που κρατάς στην τσέπη πάνω από την καρδιά.
MR.SEBS 7:54 AΜ

Εγώ την ταυτότητα θα την αφήσω όπως την ηύρα,αν και νομίζω πως είναι γνωστό σε όλους μας το πρόσωπο που κρύβεται πίσω της.Το μυστικό αφορά στο ότι πειραματίζεται γράφοντας και χρειάστηκε η συνδρομή της Φένιας για να αποκαλυφθεί.Ηθικά-πιστεύω,κυρίως-και πρακτικά ώστε να το κλέψω και με τη μέθοδο ΑΠΟΚΟΠΗ-ΕΠΙΚΟΛΛΗΣΗ να το δημοσιεύσω.Μόνο χαρά μπορώ να νιώσω,καθώς στην εξέλιξη του χρόνου ανακαλύπτω τις ευαισθησίες και τις δυνατότητές σας.Και μόνο γι'αυτό,πιστεύω προσωπικά πως άξιζε να βρεθούμε στη ζωή μας.

2 comments:

Leigh-Cheri said...

Λενιώ κι εγώ αυτό ακριβώς ένιωσα όταν το διάβασα. Έκπληξη! Όχι, καθόλου γιατί δεν περίμενα πως μπορεί να γράψει και μάλιστα τόσο ωραία, αλλά γιατί ποτέ δεν ανέφερε ότι το κάνει ή ότι θα ήθελε έστω να το κάνει. Αναρωτιέμαι αν έχει κι άλλα ταλέντα που μας κρύβει...

Συγχαρητήρια κι από 'δω mr.Sebs!
Σας τα έχω αφήσει και στο προσωπικό σας blog, βέβαια.

Φιλάκια

Anonymous said...

με εκπληξη είδα εδώ δημοσιευμενη τη φωτο μιας ανατολης που τράβηξα το φθινόπωρο και ειχα δημοσιευσει στο μπλογκ μου...δεν με ενοχλεί,αντίθετα το χάρηκα,δεν ειμαι επαγγελματιας,ουτε καν ερασιτεχνης θα έλεγα,απλά το ορθότερο θα ήταν να αναφέρετε την πηγη της...
καλό σαββατόβραδο :)