Wednesday, May 30, 2007

Το κίτρινο περπάτημα στα χόρτα



Σε γενικές γραμμές το βιβλίο μου άρεσε και το διάβασα σε ένα απόγευμα.
Παρά το γεγονός ότι την Κυριακή θα έχω πρώτης τάξεως ευκαιρία να θέσω τα ερωτήματα και τις αντιρρήσεις στον ίδιο τον συγγραφέα δεν μπορώ παρά να ξεκινήσω εγώ την συζήτηση στο blog.

Ίσως η μεγαλύτερη απορία που έχω είναι αν θα πρέπει να αντιμετωπίσω το μυθιστόρημα από αστυνομική οπτική γωνία ή από πολιτική οπτική γωνία.

Γνωρίζοντας λίγα πράγματα για το συγγραφέα θα έλεγα πως μάλλον σκοπός του ήταν το δεύτερο και όχι το πρώτο αλλά δεν παύει να έχει αστυνομική υφή.

Το ζήτημα: Η αυτοδικία

Ερωτήματα: Πολλά

Παρόλο που τα δάχτυλα μου είναι σε κατάσταση «πληκτρολογικής» ετοιμότητας θα σταματήσω κάπου εδώ για να μη χαλάσω και το σασπένς της συνάντησης…

No comments: