Monday, September 13, 2010

Πάλι μιλάμε για βιβλία στην Τούμπα..


Οπως στις κινηματογραφικές αίθουσες,η εναρκτήρια συνάντηση για την επαναλειτουργία της λέσχης ανάγνωσης γίνεται το Σεπτέμβριο,την Κυριακή 26/9,μετά τις 8 μ.μ,στο πατάρι της δημοτικής βιβλιοθήκης Ανω Τούμπας.
(Γρ.Λαμπράκη 187,τηλ.2310950370).
Το βιβλίο που θα συζητηθεί είναι "Σε περίπτωση πυρκαιάς",του Πέτρoυ Μαρτινίδη (ΝΕΦΕΛΗ).
Μετά το μακρύ -και δύσκολο για πολλούς(και για πολλούς λόγους)-καλοκαίρι,μιλάμε πάλι για βιβλία.Για τέταρτη συνεχή χρονιά..Με το μέσο όρο ηλικίας διαρκώς να χαμηλώνει,γεγονός που αφ'ενός με βυθίζει σε ευδαιμονία,αφ'ετέρου με γεμίζει ευθύνη..
Θα προσπαθήσω να επικοινωνήσω προσωπικά με τον καθένα σας,καθώς και με όσους νέους φίλους έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον συμμετοχής.
Μου λείψατε πολύ..
Λένα

6 comments:

Poet said...

Κι εμένα μου έλειψες, καλέ!

Lena. said...

Αχ Τόλη μου,η φίλη σου σε περιπέτεια..κι ολοένα προκύπτουν ζόρια.Θα'ναι ανακουφιστική για μένα η οικειότητα της συνάφειάς μας..Εσχάτως,"ενός κακού μύρια έπονται"..

Poet said...

Λένα μου, θα γυρίσει ο τροχός ... Θα αρχίσει και πάλι ο καλός κύκλος.

Lena. said...

Δεν ξέρεις πόσο εύχομαι το δίκαιο να το έχεις εσύ.Ταλαιπωρείται σφόδρα ο σκορπιός..κι όχι μόνο εντός μου.Βέβαια εγώ τα βγάζω πάντα πέρα μοναχούλα μου,αλλά να πάρει η ευχή,κάποτε κουράζεσαι.Συγγνώμη από όλους για το ξέσπασμα,αλλά ο Τόλης είναι πρωτίστως φίλος..

Anonymous said...

Γειά σου Λενάκι και στους υπόλοιπους όλους,

΄Εχω καιρό να έρθω από τη Λέσχη, χαίρομαι για το νέο ξεκίνημα, και σε σένα εύχομαι τα καλύτερα....

Γιώτα

Lena. said...

Γιώτα,σε ευχαριστώ